برگزاری مراسم « سی روز با سی جزء قرآن » در بندر آستارا

تشرینی از برگزاری مراسم معنوی « سی روز با سی جزء قرآن » به مناسبت ماه مبارک رمضان در آستارا خبر داد.

«شاپور تشرینی» با بیان‌این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: مراسم معنوی «سی روز با سی جزء قرآن » به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف ایجاد فضای معنوی در این ماه عزیز و همچنین بهره‌مندی از برکات این ماه پرخیر و برکت برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا افزود: مراسم معنوی «سی روز با سی جزء قرآن » به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا و با همکاری کانون قرآنی محمد امین (ص) برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم «سی روز با سی جزء قرآن» در گالری معراج  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و در این مراسم حاضرین و قاریان هر روز یک جزء از قرآن کریم را تلاوت می‌کنند، تصریح‌کرد: این آیین قرآنی هر روز ساعت ۱۷ عصر آغاز می‌شود.

 

تشرینی گفت: هدف از برگزاری این محفل قرآنی ترویج و نشر فرهنگ و معارف قرآنی، تشویق علاقه مندان، فرهنگ سازی و تشویق بانوان به آیات نورانی وحی همراه با تفسیر قرآن کریم است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها در گرو خواندن و عمل کردن به آیات قرآن است، خاطرنشان‌کرد: کلام قرآن یک کلام استوار و با صلابت است و مبتنی بر شک و گمان نیست و هر کس به اندازه درجه فهم خود از برکات این کتاب الهی می‌تواند بهره‌مند شود.

کد خبر 1162723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha