حضور ۱۲ هزار دانشجو پیشوا را به یک شهرستان دانشگاهی تبدیل کرده است

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: حضور ۱۲ هزار دانشجو پیشوا را به یک شهرستان دانشگاهی تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا در جمع دانشجویان پردیس زینبیه این شهرستان گفت:  آینده فرزندان ایران زمین به دست دانشجویانی است که زحمت می‌کشند تا به دانش معلمی و مربی‌گری تجهیز شوند.

وی افزود: به عنوان دستگاه حاکمیت و‌ نماینده عالی دولت،‌ آمادگی و حمایت خود را برای بازگشایی مدارس و‌ دانشگاه‌ها در شهرستان پیشوا اعلام می‌دارم، این نوید را می‌دهیم که در سال جاری اتفاقات خوبی در کشور رقم بخورد که کمترین آن همین بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و فراگیری دانش به صورت حضوری است.

تاجیک نوری با اشاره به تعدد مراکز آموزشی پیشرفته در شهرستان پیشوا اظهار داشت: پیشوا یک شهرستان دانشگاهی است که حدود ۱۲ هزار دانشجو و طلبه دارد و این قشر ۱۰ درصد جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهد، این شهر نمادهای فرهنگی دیگری دارد و مهم‌ترین آن امامزاده جعفر(علیه السلام) است و علاوه بر آن مفاخر و شهدای بزرگی را در خود پروردانده است.

فرماندار پیشوا در پایان بیان داشت: افتخار می‌کنم پردیس زینبیه در این شهرستان قرار گرفته و از همه مدیران، معاونین، کادر اجرایی و اساتید مجموعه قدردانی کرده و امیدوارم بتوانیم گام‌های خوبی در ارتقای این مجموعه برداریم تا دانشجویان بدون هیچ نگرانی مشغول تحصیل و فراگیری علم و‌ دانش شوند.

کد خبر 1162753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha