خشم عامل بسیاری از پرونده های قضایی است/ فضای مجازی نیازمند توانمندسازی

مرادی با اشاره به تشکیل پرونده در محاکم اصفهان گفت: خشم عامل بسیاری از پرونده های قضایی است که کنترل این هیجان منفی در کاهش مشکلات و دعواها ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «عبدالحسین مرادی« در نشست برنامه یک شهر ضیافت و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اصفهان اظهارداشت: بسیاری از افراد در بند و گرفتار پرونده های قضایی به دلیل عدم کنترل خشم دچار چنین وضعی شده اند.

معاون دادستان اصفهان افزود: خشم عامل بسیاری از پرونده های قضایی است که کنترل این هیجان منفی در کاهش مشکلات و دعواها ضرورت دارد تا اینگونه مانع از وقوع بسیاری از جرائم بشویم.

وی ادامه داد: ضرب و جرح عمدی در استان اصفهان به دلیل عدم کنترل خشم رقم خورده که خسارت های غیرقابل جبرانی را نیز در برخی از موارد به همراه داشته است.

 

*فضای مجازی نیازمند توانمندسازی کاربران

 

مرادی به بخشی از پرونده های دادسراهای این استان در باب فضای مجازی اشاره کرد و اذعان داشت: امروز فضای مجازی نزدیک به فضای حقیقی شده و باید این وضع مدیریت و ساماندهی شود.

وی ادامه داد: کلاهبرداران از این فرصت برای سو استفاده مالی استفاده کرده و آنان با شگردهایی مثل تماس از صدا و سیما، برنده جایزه و دعوت به همکاری حساب های شخصی افراد را خالی می کنند.

 

به گفته معاون دادستان اصفهان، با وجود رمز یکبار مصرف هم امکان سرقت و برداشت از حساب وجود دارد که در این خصوص از حساب هایی با موجودی کمتر استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: ارسال پیامک حاوی لینک های آلوده از طرف شماره های خصوصی و شخصی به افراد سبب حک کردن اطلاعات آنان و کلاهبرداری می شود که باید نسبت به چنین لینک هایی آگاه بوده و از بازگشایی آن خودداری کنیم.

کد خبر 1162824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha