جهاد تبیین یعنی درباره واقعیت های نظام روشنگری کنیم

صادقی گفت: جهاد تبیین یعنی درباره واقعیت های نظام روشنگری کنیم زیرا بعضی ها توفیقات نظام را کلاً نادیده گرفته و فقط به گرفتاری های مردم دامن می زنند اما واقعیت این است ما با شرایط تحریم خیلی پیشرفت کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ریگان، یحیی صادقی، در همایش «برکت آبادی» با موضوع زکات که با حضور ائمه جمعه و روحانیون شیعه و سنی و فعالان زکات شهرستان های ریگان و فهرج برگزار شد؛ یکی از ضروت های جهاد تبیین را فضای روانی جامعه و تبلیغاتی دانست که دشمنان با امپراطوری رسانه ای برخی ها را تحت تأثیر قرار می دهند.

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: در این شرایط لازم است همه واقعیت های جامعه روشنگری و  تبیین شود زیرا دشمن به صورت تمام قد برای تفرقه افکنی وارد شده و راه های مختلف را رصد کرده است.

 

 

وی با بیان اینکه دشمن جرأت تعرض نظامی به ایران را ندارد و ناامنی های گروهک های تروریستی در اطراف کشور نتوانسته در ایران هم موفق باشد؛ تصریح کرد: دشمن اما از طریق جنگ روانی و تفرقه افکنی وارد شده و بعضی ساده لوحان در داخل هم به آنچه دشمن می گوید دامن می زننند.

 

 

صادقی با اشاره به اینکه دشمن اخیراً درباره ورود افاغنه به ایران با شدت و حدت این مسئله را عَلَم می کند در حالیکه افاغنه برادران مظلوم ما هستند که دچار مصیبت استکبار جهانی شدند؛ اظهار کرد: غالب این افراد مظلومانه زحمت می کشند و متدین هستند هرچند شاید برخی آنها هم مغرض باشند.

 

 

وی تأکید کرد: جهاد تبیین یعنی درباره واقعیت های نظام روشنگری کنیم زیرا بعضی ها توفیقات نظام را کلاً نادیده گرفته و به گرفتاری های مردم دامن می زنند اما واقعیت این است ما با شرایط تحریم خیلی پیشرفت کردیم و سربلند هستیم.

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: این در حالی است که آمار فقر آمریکایی قابل قیاس نیست هر چند آنان با امپراطوری رسانه ای، خیلی از آمارها را برملا نمی کنند اما{در کشور ما} همین نهاد مقدس کمیته امداد و همین فریضه زکات در جهت رفع مشکلات مردم است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: هر کجا اسم نماز است زکات هم کنار آن آمده است و سالانه در استان با وجود خشکسالی ها، بیش از 60 تا 70 درصد رشد زکات داریم و این نشان دهنده انجام کار فرهنگی است.

 

 

صادقی با بیان اینکه برای شفاف سازی سعی کردیم میزان درآمد و هزینه کرد زکات را در هر روستا و منطقه اعلام کنیم؛ تصریح کرد: باید برای هر روستا طرح{از محل درآمدهای زکات} تعریف و هدف گذاری کنیم تا مردم بدانند زکات آنها کجا هزنیه می شود.

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت زکات خرما در شرق استان کرمان زبازنزد است؛ تصریح کرد: سال گذشته بیش از 22 منیلیارد تومان زکوات در شرق استان جمع آوری شد که نسبت به سال ماقبل رشد 100 درصدی داشت.

کد خبر 1162876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha