درگیری بانوان و کاهش سن اعتیاد در شهرستان خاتم یکی از مشکلات اصلی ما است

اکبریان با اشاره به آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد گفت: درگیری بانوان و کاهش سن اعتیاد در شهرستان خاتم یکی از مشکلات اصلی ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌علی اکبریان سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یزد گفت: سال گذشته 11 تن شفیات مواد مخدر داشتیم که با وجود محدودیت ها این میزان 25 درصد افزایش داشته است.

 

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان در بین کرمان، یزد و فارس به نحوی کار ماموران نیروی انتظامی را سخت کرده است که کمبود امکانات ماموران نیروی انتظامی نیز قابل توجه است.

 

اکبریان بیان کرد: درگیری حوزه بانوان به اعتیاد و پایین آمدن سن اعتیاد یکی از مشکلات است که باید مورد توجه قرار می دهیم.

 

وی در خصوص نظارت های موجود در معابر اصلی شهر مبنی بر رفت و آمد ادامه داد: هیچ دوربینی در شهرستان وجود ندارد و پایش تصویری نیز در این شهرستان نیست که مشکلات متعددی را برای شناسایی برای ما بوجود اورده است.

 

اکبریان گفت: بهانه برای رفتن به سمت اعتیاد وجود دارد که دلیل آن نبود زیرساخت ها است و به نحوی روز به روز این مشکل در حال افزایش است.

 

وی افزود: ما در شهرستان تنها یک کمپ ترک اعتیاد داریم که حتی آب شرب آن نیز مشکل دارد که سرانه آن تنها دو میلیون تومان بوده است که امیدواریم توجه بیشتری به آن شود.

کد خبر 1162928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha