توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان روستای کوهستان بهشهر

عباسی از توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان روستای کوهستان بهشهر خبر داد و گفت: این کالاها و بسته های معیشتی با هدف کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان در بین افراد توزیع شد.

«میمنت عباسی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر اظهار کرد: به مناسبت ماه رمضان و با همکاری خیران بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول پایگاه ام‌البنین(ع) روستای کوهستان بهشهر افزود: پس از فرمان مقام معظم رهبری ستاد کمک های مؤمنانه مردم در مساجد شکل گرفت و با همراهی خیرین نسبت به توزیع بسته های معیشتی و کمک هزینه نقدی از خانواده ها نیازمند اقدام شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: محرومیت زدایی و خدمت به نیازمندان و محرومان یکی از اهداف مهم ما برای رفع نیاز نیازمندان است که با قوت در طول سال اجرایی می شود.

 

عباسی از توزیع ۱۲۰بسته معیشتی در بین نیازمندان روستای کوهستان بهشهر خبر داد و گفت: این کالاها و بسته های معیشتی با هدف کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان در بین افراد توزیع شد.

 

مسئول پایگاه بسیج ام البنین(ع) خواهران روستای کوهستان بهشهر افزود: ارزش هر بسته معیشتی ۶۰۰هزار تومان بوده است که با شناسایی افراد کم برخوردار در بین آنان توزیع شد.

 

وی یادآور شد: بسته های معیشتی شامل اقلامی چون برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و مرغ بین خانواده های نیازمند روستا توزیع شد.

کد خبر 1162934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha