مدیران از اشرافی گری پرهیز کنند

حجت‌الاسلام موسوی فرد با تاکید بر پرهیز از اشرافی گری میان مسئولان گفت: ساده‌زیستی، کار جهادی و شبانه روزی و حضور در میان مردم از اصولی است که مدیران دستگاه‌های مختلف باید در سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد» عصر امروز (سه‌شنبه ۱۶ فروردین) در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان، با تاکید بر پرهیز از اشرافی گری میان مسئولان اظهار کرد: دولت سیزدهم دولتی مردمی است و این دولت اگر می‌خواهد عملکرد مناسبی داشته باشد، باید ضمن گره‌گشایی از مشکلات مردم، تمام مظاهر اشرافی گری را کنار بگذارد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: خوشبختانه مشی ساده‌زیستی در دستگاه‌های دولتی به ویژه پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم در میان مدیران استان و کشور گسترش یافته و با این اقدام امید در میان مردم زنده شده است.

 

وی اخلاص، ساده‌زیستی و دوری از تجمل‌گرایی و اشرافی گری را از جمله ویژگی‌های مدیران انقلابی دانست و اضافه کرد: اخلاص، تهذیب نفس و دوری از اشرافی گری لازمه کار در دستگاه قضائی است.

 

امام جمعه اهواز ساده‌زیستی، کار جهادی و شبانه روزی، مردم گرایی و حضور در میان مردم را از اصولی دانست که مدیران دستگاه‌های مختلف باید در سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

کد خبر 1163061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha