راه اندازی ۷ آشپزخانه اطعام مهدوی در طبس

رفیعی با بیان اینکه جهت اجرای طرح اطعام مهدوی هفت آشپزخانه در طبس راه اندازی شده است، گفت: جهت اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین ۱۷ پایگاه در طبس مستقر خواهند شد.

«احمد رفیعی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: طی ماه مبارک رمضان کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس اجرای برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

مدیر کمیته امداد طبس به اجرای طرح اطعام مهدوی اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح بحث توزیع غذای گرم، افطاری ساده و توزیع بسته های معیشتی و راه اندازی و افتتاح هفت آشپزخانه اطعام مهدوی در دستور کار قرار دارد.

 

وی به طرح طرح اکرام ایتام و محسنین در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در این راستا ۱۷ پایگاه جذب حامی در محل امام زاده حسین بن موسی الکاظم (ع) و همچنین محل های پیش بینی شده در مساجد و تکایا در نیمه دوم ماه مبارک به ویژه شب های لیالی قدر با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی راه اندازی خواهد شد.

 

رفیعی بیان کرد: جمع آوری زکات فطریه در روز عید سعید فطر توسط امداد و مراکز نیکوکاری و برگزاری جشن گلریزان خیرین طبسی جهت اطعام نیازمندان نیز از دیگر برنامه های کمیته امداد طبس در ماه مبارک رمضان است.

 

مدیر کمیته امداد طبس ادامه داد: ایجاد پویش های هدفمند و موثر محلی و منطقه ای توسط مراکز نیکوکاری، سایر موسسات خیریه و گروه های جهادی در راستای جذب منابع و اجرای طرح مفتاح الجنه با حضور مسئولین و خیرین جهت بازدید از منازل مددجویان با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط امداد و مراکز نیکوکاری نیز در دستور کار قرار دارد.

 

وی در خصوص اجرای طرح هر کارمند یک خانواده اطعام مهدوی گفت: این برنامه در راستای مشارکت کارمندان دستگاه های اجرایی شهرستان در طرح اطعام مهدوی اجرا می شود.

 

رفیعی در پایان عنوان کرد: مردم و خیرین می توانند کمک های نقدی خود را از طریق سرشماره #05611*8877* و یا به شماره کارت 6037997950029190 واریز کنند.

کد خبر 1163104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha