توطئه مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا را برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی محکوم می کنیم

نماینده مردم اراک در مجلس اظهار کرد: توطئه مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا را برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی محکوم می کنیم. توقع می رود هر چه سریعتر عاملان جنایت حرم مطهر رضوی دستگیر شده و به سزای جنایت ننگین‌شان برسند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،محمدحسن آصفری در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه(۱۷فروردین) مجلس  شورای اسلامی در تذکری با محکوم کردن حادثه روز گذشته در حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: توطئه مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا را برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی محکوم می کنیم. توقع می رود هر چه سریعتر عاملان جنایت حرم مطهر رضوی دستگیر شده و به سزای جنایت ننگین‌شان برسند. البته یک بخشی از آن ها دستگیر شده است.

 نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زمزمه هایی شنیده شده که قرار است بعضی از وزارت خانه ها، استانداری ها، ادارات و نهادها با حضور خانواده هایشان با پول بیت المال افطاری بدهند. با توجه به مشکلات معیشتی مردم هیچ لزومی به افطاری دادن، آن هم از جیب بیت المال وجود ندارد.

وی بیان کرد:  باید به دیوان محاسبات ماموریت داده شود تا اگر وزارت خانه ها، سازمان ها و استانداری قصد افطاری دادن با بیت المال دارند، با آن ها برخورد شده و جلوی آن گرفته شود.

محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی  گفت: حمله و به شهادت رساندن طلاب در مشهد را محکوم می کنیم و لازم است سرمنشاء اینگونه حرکات مشخص شده  و با آنها برخورد شود.دشمنان قصد دارند بین فرقه های مختلف در جامعه اسلامی اختلاف ایجاد کنند و لازم است که هوشمندانه با این حوادث برخورد شود.

کد خبر 1163195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha