توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند خرم آبادی

حجت الاسلام خسروی با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان توسط فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

حجت الاسلام « امیر حسین خسروی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد با برشمردن ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان این کانون فرهنگی هنری، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماهی خاص و پر فضیلت است که آدمی باید تا میتواند بهره معنوی و توشه بار معنوی و بلکه مادی خود را از این ماه مبارک ببرد.

 

وی ادامه داد: محافل قرآنی خانگی، اجرای کرسی تلاوت، جلسه‌های تفسیر و حفظ، جزءخوانی قرآن در مسجد و منازل، برنامه‌های آموزشی قرآن کریم، برگزاری مسابقه، و قصه‌های قرآنی ویژه نونهالان از برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار در ماه مبارک رمضان است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: طرح تدبر در معانی آیات قرآن، جلسه‌های پرسش و پاسخ قرآنی، تلاوت نور شامل تلاوت روزانه یک صفحه از قرآن کریم در بین نماز از دیگر برنامه‌های قرآنی این کانون‌ فرهنگی و هنری مسجد در ماه مبارک رمضان است.

 

وی اظهار داشت: توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و شناسایی شده طی بانک اطلاعاتی سال ۱۳۹‌۸نیز از دیگر برنامه‌های این کانون است که با مشارکت خیران انجام می شود.

 

حجت السلام خسروی اظهار کرد: نتیجه و خروجی اصلی برنامه های ماه مبارک در سه شب قدر در این محله با عظمت با همکاری ارگان های مختلف پدیدار میشود که ان شاءالله بهتر از سال های گذشته پرچم این شب های مقدس بر افراشته می شود.

کد خبر 1163199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha