ایجاد تعاونی‌های حوزه هنر یک ضرورت است/ اقتصاد هنر را باید شکوفا کرد

دهنوی گفت: رونق دادن تعاونی‌های حوزه هنر و گره زدن مسیر گرشگری با هنر انقلاب اسلامی بدون شک توسعه فعالیت‌های هنری و اقتصاد هنر را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحمد دهنوی» امروز (چهارشنبه ۱۷ فروردین) در مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان گلستان با تاکید براینکه آینده انقلاب اسلامی روشن است، اظهارکرد: هرچند نسل‌های جدید و کسانی که باید بیشترین نقش را در تحقق گام‌ دوم انقلاب داشته باشند امام خمینی (ره) را ندیدند اما پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آینده روشن انقلاب گفت: هر زمانی که رهبر انقلاب با نخبگان و اقشار مختلف مردم دیدار داشتند نقش و حضور جوانان در آینده انقلاب اسلامی را پررنگ و برجسته دانستند.

 

وی با بیان‌اینکه خمیر مایه رشد و پیشرفت هنر انقلاب اسلامی را رهبر انقلاب مدیریت کردند، افزود: امروز یک جریانی در حوزه هنر انقلاب زیر پرچم حوزه هنری شکل گرفته که امید انقلاب اسلامی است.

 

دهنوی با تاکید براینکه یکی از آن عرصه‌هایی که در حوزه هنر از آن غافل شدیم اقتصاد هنر است، ادامه داد: ما همه در یک کشتی و در یک مسیر قرار داریم و همه باید بدانیم که حوزه هنری ظرفیت فراوانی دارد و باید از این ظرفیت با قوت استفاده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بچه‌های گام دوم این است که یاد گرفتند باید گروهی کار انجام دهند و باید این را به خوبی نشان دهیم. اگر قرار است یک تحول و یا جهش اتفاق بیافتد باید ما در سنگرهای مختلف با همدیگر گره بخوریم.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان اظهار کرد: توجه به مزیت‌های قومی، بومی و مذهبی استان یکی از ظرفیت‌هایی است که به خوبی می‌توانیم از این مزیت در حوزه هنر استفاده کنیم که قطعا در اقتصاد هنر نقش مستقیم خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های استان گلستان ظرفیت‌های فرهنگی اقوام است که افراد شاخص این اقوام به عنوان نماد هنر و پیشینه و تاریخ اقوام شناخته می‌شوند.

 

دهنوی تاکید کرد: رونق دادن تعاونی‌های حوزه هنر و گره زدن مسیر گرشگری با هنر انقلاب اسلامی بدون شک توسعه فعالیت‌های هنری و اقتصاد هنر را در پی خواهد داشت.

 

کد خبر 1163235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha