ساعت کاری معلمان همراه با سایر کارمندان کاهش یابد

احمدی سنگری با اشاره بر کاهش ساعت کاری کارمندان ادارات، گفت: پیشنهاد شده تا در ایام روزه‌داری ماه مبارک رمضان مصادف با آموزش حضوری ساعات کاری معلمین نیز کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « محمدرضا احمدی سنگری»  امروز( چهارشنبه، ۱۷ فروردین) در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن ماه رمضان با آموزش حضوری دانش آموزان و ساعت کاری معلمان گفت: برخی از والدین با آغاز آموزش حضوری فرزندانشان، دغدغه و نگرانی به‌حقی مبنی بر خطر شیوع ویروس کرونا دارند که مسئولین آموزشی باید با ایجاد فضای امن و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، این نگرانی را برطرف کنند. 

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه این دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را به اطلاع وزیر آموزش و پرورش رسانده است، افزود: کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی حفظ بهداشت و سلامتی دانش آموزان را اولویت دانسته و همچنین بر جبران افت تحصیلی دانش آموزان تاکید دارد.

 

وی با اشاره بر کاهش ساعت کاری کارمندان ادارات در ماه رمضان تصریح کرد: پیشنهاد شده تا در ایام روزه‌داری ماه مبارک رمضان مصادف با  آموزش حضوری ساعات کاری معلمین نیز کاهش پیدا کند. 

 

احمدی خاطرنشان ساخت: معلمین به‌عنوان افسران سپاه دانش مسئولیت خطیر تربیت نسل آینده و هدایت آنان را در فراگیری علم در خدمت صلح و توسعه بر عهده دارند تا از علم به نفع انسان و بشریت بهره مند شوند.

 

کد خبر 1163269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha