تقدیم جان، در راه ایمان و عقیده افتخاری است  که خداوند آن را به بندگان خاص خود می دهد

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه تقدیم جان، در راه ایمان و عقیده افتخاری است که خداوند آن را به بندگان خاص خود می دهد، گفت: صبر و استقامت خانواده شهدا ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امروز و همزمان با چهارمین روز از ماه مبارک رمضان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  به همراه« اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهیدان نورعلی یاری و محمد رضا لطفی  با خانواده آنها  دیدار و گفت و گو کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار اظهار کرد: خدا را شاکرم که در ماه میهمانی خدا فرصتی شد که با خانواده و یادگاران شهید گرانقدری در شهرمان دیدار کنم خانواده شهدا گنجینه ای ارزشمند از خاطرات و سیره شهدا هستند که بازگویی آنها برای نسل امروز بسیار لازم است

 

حجت‌الاسلام والمسلمین« الله نور کریمی تبار» صبر و استقامت خانواده شهدا بویژه پدران و مادران و همسران شهدا را ستودنی خواند.

 

وی افزود: تقدیم جان خود در راه ایمان و عقیده افتخار و لیاقتی است که خداوند آن را به بندگان خاص خود می دهد که شهدا در این عرصه به زیبایی مورد قبول حضرت باریتعالی قرار گرفتند.

کد خبر 1163325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha