سرپرست حجاج ایرانی شهادت روحانی جهادگرحادثه مشهد را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پیامی شهادت روحانی بسیجی و جهادگر حجت الاسلام والمسلمین اصلانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در پیامی شهادت مظلومانه روحانی ایثارگر و بسیجی  حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد اصلانی را در اقدام جنایتکارانه درحرم مطهر رضوی تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
« مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِيلًا » احزاب 23
روحانی ایثارگر و بسیجی، ‌روحانی کاروان های ضیوف الرحمان و زائران عتبات عالیات، حجت الاسلام و المسلمین آقای شیخ محمد اصلانی طاب ثراه در حال صیام و در حرم اقدس رضوی به شهادت رسید .
او که روحانی فاضل و از خانواده  ایثار و شهادت  بود در وفا به عهدش با ولی عصر ارواحنا فداه و نائب ایشان مقام معّظم رهبری مدظله  در صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی و مردم متدیّن حاضر می شد، مدتی در جبهه های نور  دفاع مقدس و زمانی درکاروانهای ضیوف الرحمان  و اعتاب مقدسه و امروز هم در حاشیه شهر مشهد  در خدمت  مجاوران امام رئوف  علیه السلام بود.
بد خواهان و پیروان نادان مستکبرین همیشه تاریخ تحمل پاکان و رهروان آنان را نداشته اند  و در فکر حذف آنان بوده اند در حالیکه این سنت خداست  که صالحان خواهند ماند. «َانّ الارض یرثها  عبادی الصّالحون » انبیاء 105
اینجانب شهادت این روحانی جانباز انقلاب اسلامی را به محضر امام عصر عجل الله فرجه  و رهبر معّظم انقلاب اسلامی  مدظله ، مردم  داغدار شهر مشهد  و خانواده محترم و فرزندان گرامی این شهید تبریک  و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ  برا ی  بازماندگان اجر صابران  را خواستارم.
نماينده ولي  فقيه درامور حج و زيارت
سیّدعبدالفتاح نواب

کد خبر 1163341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha