۶۰ درصد زیرساخت‌های ورزشی خراسان جنوبی فرسوده است

طالبی گفت: ۶۰ درصد زیرساخت‌های ورزشی خراسان جنوبی فرسوده است که این موضوع توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا طالبی» عصر امروز (۱۷ فروردین) در آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی که با حضور معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: برای داشتن یک جامعه پویا و زنده نیاز به جوانان پرشور، جهادی و انقلابی داریم که یکی از راه‌های ساختن چنین جامعه، این است که جوانان ما در محیط و جامعه‌ای پرورش یابد تا از نظر جسمی، روحی و روانی در وضعیت مناسبی قرار گیرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: وزارت ورزش و جوانان از عمده وظایف آن همین است که به لحاظ جسمی، روحی و روانی پرورش دهنده نسل جوان باشد.

 

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد زیرساخت های ورزشی استان فرسوده است که توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان را می طلبد، تصریح کرد: البته تاکنون خدمات خوب و مطلوبی توسط نظام جمهوری اسلامی ایران در خطه خراسان جنوبی ارائه شده است.

 

طالبی در ادامه بر جهاد تبیین در حوزه جوانان با توجه به هجمه‌های مختلف دشمنان تأکید کرد و افزود: دشمنان در فضای مجازی افسار گسیخته به صورت مستمر و معاندین نظام جمهوری اسلامی با حدود ۱۹ هزار رسانه مختلف بر علیه نظام اسلامی و اعتقادات مردم به خصوص نسل جوانان با القاعات منفی تلاش می‌کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای مقابله با اهداف دشمنان نیاز است که در حوزه وزارت و ورزش و جوانان تلاش‌های ویژه‌تری در خصوص جهاد تبیین برای جوانان انجام شود.

 

وی ادامه داد: در خصوص جهاد تبیین نیازمندی اولیه ما این است که دشمن را بشناسیم و تحلیل و تشریح درست و مستندی از واقعیت‌ها برای مردم و جوانان داشته باشیم.

 

طالبی در پایان گفت: در خراسان جنوبی مردم انقلابی، جهادی و پای کار آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم که همیشه در صحنه‌های مختلف ملی و مذهبی با رتبه‌های نخست خوش درخشیدند اما با این همه همراهی دولت‌های سابق به این خطه کمتر توجه کرده‌اند لذا در دولت سیزدهم انتظار است که به لحاظ اعتباری و خدماتی توجه ویژه‌تری به این استان شود.

 

 

 

 

کد خبر 1163368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha