دشمنان انقلاب با ایجاد تفرقه  و ترور نمی‌توانند به پیکره اسلام و وحدت امت اسلامی ضربه وارد کنند

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: هتک حرمت به حرم رضوی و ضرب و شتم چند طلبه و شهید شدن حجت الاسلام اصلانی، بسی جای تأسف و حسرت دارد دشمنان انقلاب باید بدانند دشمنان انقلاب با ایجاد تفرقه و ترور نمی‌توانند به پیکره اسلام و وحدت امت اسلامی ضربه وارد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۷فروردین) همزمان با چهارمین روز از ماه مبارک رمضان در رزمایش کمک مومنانه سپاه شهرستان میاندورود ضمن آرزوی سالی نیکو برای ملت شریف ایران اسلامی، اظهار کرد: در ماه رمضان امیدواریم حال مردم خوب و خوب‌تر شود، البته احسن الحال تنها با ظهور آقا امام زمان (عج) امکان‌پذیر است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: هر جا مظهر انسانیت و مظهر گذشت و ایثار است آنجا بسیار زیباست و برعکس جایی که مظهر خودپسندی و بخل است جایگاه شیطان بوده وهیچ زیبایی‌ای ندارد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به افتتاح برنامه کمک مومنانه در حسینیه امام سجاد (ع) شهر میاندورود، عنوان کرد: این اقدام جای تشکر دارد، از جامعه روحانیت و امام جمعه تقدیر ویژه داریم.

 

وی به حادثه تروریستی در حریم قدس رضوی اشاره کرد و گفت: برای ما شهادت چندنفر نسبت به حریم‌شکنی حرمت حرم کمتر است، این دردآورتر است، حجت الاسلام اصلانی برادر دو شهید بوده و جانباز بودند، کسی بود که به حاشیه‌نشینان شهر خدمت ارائه می کردند، از دست دادن چنین انسان‌های خدوم برای ما سنگین است، ولی سنگین تر اینکه چرا باید در صحن حرم این اتفاق بی‌افتد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی یادآور شد: کتک زدن چند طلبه سنی در گلستان در کنار این اتفاق خبر از این می دهد که دشمنان می خواهند جنگ بین شیعه و سنی راه بیاندازند، و از این دولت انقلابی کارایی نبینیم، باید حواسمان جمع باشد، علمای اهل سنت پیرو اطلاعیه هایی این جریان را محکوم کردند، مسئله افغانی هراسی هم با کمک شایعاتی به راه افتاده که نباید به آن دامن بزنیم. دوستان افغانی ما در جبهه فاطمیون در مقابل دشمن در حال فعالیت هستند و  مهمان خوب ما هستند باید حواسمان باشد.

 

وی ادامه داد: نیکی کردن به مردم همانطور که خدا به ما نیکی کرد آموزه دین ما و فرمایش قرآن است، بسیاری از مردم به این آموزه عمل می‌کنند، نمونه اش همین اقدام برای توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی که نمادی از ۲ هزار بسته معیشتی برای توزیع بین محرومین در این شهرستان است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اذعان کرد: عاقبت بخل، هلاکت و عاقبت سخاوت، نجات است، بنابراین از اینکه مردم به آموزه‌های زیبای دینی به خصوص در ماه مبارک رمضان توجه دارند جای خرسندی است و ارزش بیشتری دارد، امید آنکه این برنامه را ادامه بدهیم.

کد خبر 1163392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha