هلال احمر خراسان شمالی به حدود هزار حادثه نوروزی امداد رساند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در طرح نوروزی امسال ۹۹۳ نفر در حادثه های مختلف از قبیل سانحه های جاده ای، برف و کولاک توسط امدادگران این جمعیت امدادرسانی شدند.

«ابراهیم سارمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: طرح نوروزی از 25 اسفندماه پارسال آغاز شد و تا 15 فروردین ماه ادامه داشت و در این مدت امدادگران در 89 حادثه مختلف به حادثه دیدگان امداد رسانی کردند و  135 نفر اسکان اضطراری داده شدند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: در طرح نوروزی امسال روزانه 156 نفر از امدادگران، نجاتگران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان در پایگاه های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به مسافران آماده باش بودند.

 

وی افزود: این نیروها در قالب 171 تیم عملیاتی خدمات رسانی کردند.

 

سارمی اظهارداشت: جمعیت هلال احمر استان با ظرفیت 13 پایگاه ثابت، چهار پایگاه موقت و سه پایگاه واکنش سریع در طرح نوروزی خدمات ارائه داد و علاوه بر تیم های جاده ای یک تیم کوهستان برای حادثه های برف و کولاک آماده باش بود.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: تیم هوایی هم با استفاده از یک فروند بالگرد مستقر در استان برای اعزام به حادثه ها به خدمت گرفته شد.

 

کد خبر 1163451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha