ورزش زورخانه ای   ظرفیت بی‌نظیری برای گسترش فرهنگ پهلوانی است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: ورزش زورخانه ای ظرفیت بی‌نظیری برای گسترش فرهنگ پهلوانی است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک به همراه محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان از تعدادی پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی بازدید به‌عمل آورد.

وی در بازدید از پروژه‌های خانه شطرنج، استادیوم حضرت ولی‌عصر(عج) و زمین احداث استخر در شهرک یاس، مشکلات این پروژه‌ها را بررسی کرد و همچنین از استخر سرپوشیده و آموزشی شهدای ایرلو و زورخانه حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) بازدید کرده و با متولیان به گفت‌وگو پرداخت.
 

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران گفت: رفع نواقصی که در زمان شیوع کرونا به مجموعه‌های ورزشی وارد شده بود در دستور کار قرار گرفته و با مجوزهای صادره و مطابق پروتکل‌های ابلاغی وزارتخانه‌های بهداشت و ورزش، استخرهای سرپوشیده و اماکن ورزشی قرچک مجدد فعالیت عادی خود را از سر خواهند گرفت.

 

وی افزود:‌ چندین پروژه بی‌نظیر ورزشی در شهرستان قرچک نیمه‌کاره رها شده که امیدواریم در سال جدید با تخصیص اعتبارات لازم از سوی دستگاه‌های ملی از جمله وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه شاهد ادامه روند عملیات عمرانی در این پروژه‌ها باشیم.

 

فاتحی نژاد با تاکید بر لزوم پرداختن به ورزش های پهلوانی توسط جوانان و نوجوانان اظهار داشت: زورخانه علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) ظرفیت بی‌نظیری برای گسترش فرهنگ پهلوانی است که می‌تواند مرکز جذب نوجوانان و جوانان باشد.

 

فرماندار قرچک بیان داشت:‌ با توجه به سفر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان و صدور دستورات لازم برای تکمیل استادیوم ۱۰ هزارنفری، بایستی پیگیری و مساعدت لازم صورت گیرد تا نتایج سفر ابتر نماند، احداث استخر در شهرک یاس که به سرانه ورزشی منطقه باقرآباد می‌افزاید نیز در دستور کار است.

کد خبر 1163650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha