خانواده زندانیان نیازمند حمایت هستند/آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

کجانی گفت: خانواده زندانیان به دلیل شرایط سخت اقتصادی نیازمند حمایت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمدرضا کجانی« در ویژه برنامه یک شهر ضیافت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اظهارداشت: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مورد نیاز جامعه و رفع آسیب های اجتماعی خانواده های آنان است.

عضو هیات مدیره خیریه حمایت از زندانیان امام موسی کاظم(ع) اصفهان افزود: برخی از این خانواده های جرائم عمد و غیرعمد به دلیل اینکه سرپرست خانوار در بند قرار دارد شرایط سختی را تحمل می کنند که نیازمند حمایت خیرین هستند.

 

وی ادامه داد: انجمن حمایت از زندانیان استان اصفهان طی بیش از ده سال گذشته سه هزار 500 زندانی غیرعمد را آزاد کرده و سال گذشته نیز در آزادی 520 نفر نقش داشته است.

کجانی تهیه جهیزیه برای دختران این افراد را از اقدامات خیریه بیان کرد و اذعان داشت: این کار به رفع نیاز آنان کمک کرده که خیرین در این امر خیر 10 میلیارد ریال کمک کردند.

 

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

 

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اتفاق مهمی در رفع مشکلات جامعه است، خاطرنشان کرد: خانواده های آنان در رنج قرار گرفته اند و آزادی آنان سبب کمک به رفع نیاز فرزندان و همسران آنان خواهد شد.

عضو هیات مدیره خیریه حمایت از زندانیان از مردم خواست تا در این امر نیکو مشارکت داشته و فرصت های خوبی را برای این مددجویان فراهم سازند.

وی یادآورشد: خیریه در کنار دیگر موسسات در ماه مبارک رمضان برای کمک به آزادی زندانیان تلاش خواهد کرد و بسته های معیشتی نیز برای خانواده ها در نظر می گیرد.

 

 

کد خبر 1163662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha