حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی نشان از توطئه های پشت پرده دشمنان دارد 

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: حادثه تروريستي مشهد، جسارت به حرم مطهر رضوی و شهادت ۲ طلبه جهادگر نشان از توطئه های پشت پرده دشمنان دارد چرا که آنها به دنبال به حاشیه بردن مسئله فلسطین در این ماه، افغانی هراسی و اختلاف بین ما و کشورهای همسایه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۹ فروردین ماه حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن توصیه به رعایت تقوایی الهی، گفت: لقمان حکیم به فرزندش توصیه کرد؛ ای فرزندم تقوا پیشه کن زیرا تقوا مانند کشتی انسان را از طوفان حوادث به سلامت به مقصد می رساند.

 

امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: زیانکارترین انسان ها کسانی هستند که نفس آنها دچار ضرر و زیان شود و استعداد آنها از بین برود.

 

وی افزود: از مهمترین عوامل خسران نفس انسان غفلت، فراموشی مرگ، سبک بودن ترازوی اعمال خیر، خشم نسبت به بندگان خدا و تاثیر نپذیرفتن از قرآن کریم را می توان نام برد.

 

حجت الاسلام افشارمنش ابراز کرد: قرآن کریم، نفاق و کفر و همچنین گناهان را از بین می برد و اما قرآن برای ظالمین خسارت است.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: ثواب و پاداش اصلاح بین مردم و حل اختلافات آنها، از یک سال روزه مستحبی بالاتر است.

 

وی ادامه داد: حضرت خدیجه (س) در سخت ترین شرایط در کنار رسول خدا (ص) بود و اموال خود را در راه دین خدا انفاق کرد.

 

حجت الاسلام افشارمنش تصریح کرد: حادثه تروریستی مشهد، جسارت به حرم مطهر رضوی و شهادت ۲ طلبه جهادگر نشان از توطئه های پشت پرده دشمنان دارد چرا که آنها به دنبال به حاشیه بردن مسئله فلسطین در این ماه، افغانی هراسی و اختلاف بین ما و کشورهای همسایه هستند.

 

امام جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: سالانه ۱۰۰ میلیون دلار به واردات بذر اختصاص پیدا می کند اگر کشاورزی ما دانش بنیان شود می تواند مانع خروج ارز از کشور شود.

 

وی یادآور شد: در پاکستان ارتش و سازمان اطلاعات این کشور تصمیم گیرنده اصلی می باشند که گوش به فرمان حرف آمریکا هستند، اما نخست وزیر عمران خان با سیاست های استکبار مخالفت کرد.

 

حجت الاسلام افشارمنش ابراز کرد: همه اموال و دارایی های ما امانتی بیش نیست خداوند متعال تضمین کرده که اگر زکات اموال خود را پرداخت کنیم روزی و برکت محصولات بیشتر می شود.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: اولین درآمد ما باید مبدا سال خمسی ما باشد پرداخت خمس باعث پاکیزه شدن اموال می شود.

کد خبر 1163686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha