خون شهدا تداوم دهنده راه انقلاب اسلامی بوده است

حجت الاسلام نکونام به شهادت دو طلبه جهادگر در حرم مطهر رضوی اشاره کرد و گفت: خون شهدا تداوم دهنده راه انقلاب اسلامی بوده است و روحانیون همواره پیشگام در عرصه های مختلف از جمله شهادت بوده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 19 فروردین) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، افراد اهل دنیا را پرخور، پرخنده، پرخواب، کم طاقت، پرتوقع، ناسپاس، خودبین، غضبناک، پرحرف، خودخواه و فرمان‌ناپذیر خواند و گفت: انسان اهل دنیا نمی تواند به فکر آخرت باشد لذا ماه مبارک رمضان فرصتی برای اصلاح اعمال و رفتارمان است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به 20 فروردین روز انرژی هسته ای، افزود: بنا بر فرمایشات رهبر انقلاب مسئله اصلی جامعه علم است و اگر جامعه ای نتواند از علوم بهره ببرد وابسته به بیگانگان می شود.

 

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه دشمنان قبل از انقلاب تاکنون نمی خواستند که ایران به علوم مختلف به ویژه دانش هسته ای دست یابد، اظهار کرد: یکی از مسائلی که استقلال کشور را به دنبال دارد توجه به دانش هسته ای است که باید کشور در این  راستا تقویت شود.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی در 20 فروردین، ادامه داد: شهید آوینی با درک حقیقت انقلاب با قلم و دوربین خود دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را برای آیندگان به یادگار گذاشت.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها بر جهاد تبیین تأکید کرده اند، تصریح کرد: از مسئولان و اهالی هنر انتظار است که در عمل به منویات رهبری حقیقت انقلاب که همان حقیقت دینی و اعتقادی است را برای جامعه تبیین کنند.

 

امام جمعه شهرکرد به شهادت دو طلبه جهادگر در حرم مطهر رضوی اشاره کرد و گفت: خون شهدا تداوم دهنده راه انقلاب اسلامی بوده است و روحانیون همواره پیشگام در عرصه های مختلف از جمله شهادت بوده اند.

 

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه این اقدامات تروریستی ذره ای در حرکت رو به جلوی انقلاب خدشه وارد نمی کند، خاطرنشان کرد: اینگونه حرکت ها نفرت و کینه از گروه های تروریستی را افزایش داده و همت گروه های جهادی برای خدمت به مردم را ارتقا می دهد.

 

کد خبر 1163765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha