تاکید امام جمعه کرگانرود بر برگزاری محافل قرآنی

حجت‌الاسلام فلاح بر برگزاری محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: رمضان ماه نزول قرآن است و باید از برکات این ماه به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بخش کرگانرود تالش، حجت‌الاسلام « ابراهیم فلاح» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این بخش که در محل مصلی نماز جمعه برگزار شد با دعوت همه مومنین به تقوای الهی،اظهارکرد: آنچه باعث نجات انسان می‌شود تقوای الهی است.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با تبریک حلول ماه رمضان، ماه مهمانی خدا، ماه عبادت و ماه نزول قرآن افزود: اگر کسی در این ماه اعتقادی به روزه گرفتن ندارد مسلمان نیست چون روزه از واجبات است.

 

وی با بیان‌اینکه ماه رمضان ماهی است که انسان را پاک می‌کند و ارزش این ماه مبارک بیشتر از ماه‌های دیگر است، تصریح‌کرد: هر کس در این ماه آیه‌ای از قرآن را بخواند مانند این است که قرآن را کامل ختم کرده است .

 

حجت‌الاسلام فلاح گفت: انسان روزه‌دار باید تمام جوارحش روزه باشد یعنی چشم، گوش و زبان خود را از معصیت نگه دارد.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به اینکه در روز سوم ماه مبارک رمضان، در حرم مطهر رضوی گروهک تروریستی به روحانیون جهادگر و انقلابی حمله کرده و باعث شهادت و مجروحیت آنان شد، افزود: ما این عمل را محکوم می‌کنیم و به دشمنان‌مان تذکر می‌دهیم که نمی‌توانید میان ما و برادران اهل تسنن و افغانی ما فاصله و تفرقه بیاندازید.

 

وی ادامه داد:همانطور که شهید سلیمانی شهید شدند، به یک مکتب تبدیل شدند و اکنون نوجوان ۱۲ ساله می‌گوید من هم یک شهید سلیمانی هستم .

 

حجت‌الاسلام فلاح بر برگزاری محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: رمضان ماه نزول قرآن است و باید از برکات این ماه به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به اهمیت کشاورزی در منطقه اشاره کرد و افزود: کشاورزی ما باید دانش بنیان و بر اساس علم روز دنیا باشد و از هدر رفت آب جلو گیری شود تا کشور ما از نظر غذایی خودکفا باشد .

 

وی با تقدیر و تشکر از مسئولینی که برای زمین پست غیر ثابت فشار قوی برق تلاش کردند تا قبل از رسیدن به فصل گرم سال بخشی از مشکلات برق این منطقه حل شود و بعد از این کار مسئولین باید برای پست ثابت فشار قوی تلاش کنند.

 

حجت‌الاسلام فلاح مسئولین شهرداری برای ایجاد فضای زیبا برای مسافران در ایام عید نوروز تقدیر و تشکر کردند.

 

 

کد خبر 1163786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha