۲ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های سمنان بستری شدند

قدس از بستری شدن ۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«کامران قدس»گفت: در ۲۴ ساعت گذشته (از ۱۹تا۲۰ فروردین ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درخصوص آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس گفت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۰هزارو۲۳۰ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۱ هزار و ۷۳۶ نفر رسیده است اظهارداشت: ۴۸ هزار و ۴۹۴ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

 

قدس ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۱۰ هزارو۵۱۴ نفر رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، عدم حضور در تجمعات و مراکز و کانون‌های جمعیتی و واکسیناسیون را ازمهمترین راهکارهای کاهش ابتلای بیماری کرونا عنوان واز خانواده‌ها خواست نسبت به دوری از تجمع به خصوص واکسیناسیون کودکان خود نیز اقدام کنند.

کد خبر 1163900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha