برگزاری ۲۰ محفل انس با قرآن کریم در استان قزوین

عظیمی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۲۰ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی و استانی در استان قزوین برگزار می شود.

«علی عظیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته محافل انس با قرآن کریم تا نیمه ماه مبارک رمضان و با حضور قاریان بین المللی استاد وحید نظریان و آقایان سید جواد حسینی و حامد علیزاده و قاریان ممتاز استانی در سطح استان قزوین برگزار می شود.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: بر این اساس 20 محفل انس با قرآن کریم در سطح استان قزوین برگزار می شود که برگزاری این محافل انس با قرآن کریم از پنجشنبه 18 فروردین ماه آغاز شده است و به طور میانگین روزی 2 محفل انس با قران کریم برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: برگزاری این محافل انس با قرآن کریم قبل و بعد از اقامه نماز ظهر و بعد از نماز مغرب و عشاء بوده و در برخی اماکن هم بحث افطاری ساده در کنار محافل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

 

عظیمی تصریح کرد: محافل انس با قرآن در سراسر استان قزوین برگزار می شود به طوری که شب گذشته در مسجد جامع شهر قشلاق شهرستان آبیک این برنامه برگزار شد و امروز این برنامه قرانی در روستای طزرک بوئین زهرا برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: از 20 محفل انس با قرآن کریم 14 محفل در شهر قزوین برگزار می شود و این محافل در آستان مقدس امامزادگان، مساجد، مدارس و دانشگاه برگزار می شود و در یکی از زندان های استان هم برگزاری این برنامه قرآنی پیش بینی شده است.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآور شد: ایجاد  بستری برای استماع تلاوت های مجلس قرآن کریم و انس هر چه بیشتر مردم با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان که ماه بهار قرآن است، از جمله اهداف برگزاری این برنامه است.

کد خبر 1163915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha