فرهنگ عمومی به معنای فرهنگ غالب و گسترده‌ است

تمری، گفت: فرهنگ عمومی به معنای فرهنگ غالب و گسترده‌ است و در میان عموم جامعه رواج و رسوخ دارد و حوزه‌ای از عقاید،‌ ارزش ها، جلوه‌های احساسی و هنجارها است.

خسرو تمری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای مثبت شهرستان، کلمات متناظر قابل جستجو در فضای مجازی درخصوص شهرستان به سمت مثبت سوق پیدا کرده و تداوم این اقدامات در حوزه فرهنگی و اجتماعی موجب اصلاح رفتارهای اجتماعی می شود.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب افزود: با وجود ظرفیت ها و اقدامات صورت گرفته؛ اسلام آبادغرب قطب فرهنگی-اجتماعی استان است و باید تلاش کنیم که شهرستان را به قطب فرهنگی – اجتماعی غرب کشور تبدیل کنیم چون اگر فرهنگ عمومی جامعه اصلاح شود اکثر مشکلات حل خواهد شد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ عمومی می‌تواند مشترکات همه فرهنگ‌های تخصصی را داشته باشد و در فرهنگ عمومی تعاملات در رفتارهای عمومی انسان‌ها با یکدیگر رقم می‌خورد.

 

 

تمری تصریح کرد: فرهنگ عمومی، باورها، اعتقادات و الگوهایی است که در تمامی افراد و اقشار جامعه و عموم مردم جامعه مشترک است که مایه‌ اتحاد جامعه بوده و به عنوان وجه مشترک فرهنگ مردم شناخته می‌شود. 


 

 

کد خبر 1163934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha