۱۵۳۷ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته کشف و ضبط شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: در اجرای طرح نوروزی از اماکن عمومی، هزار و ۵۳۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته و فاقد مشخصات در این شهرستان کشف و ضبط شد.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با توجه به فرا رسیدن سال نو، افزایش خریدهای نوروزی و در پی آن حضور بیشتر همشهریان و مسافران درسطح مراکز تهیه و توزیع و همچنین بهره گیری از اماکن عمومی در این راستا واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای شیروان نیز اقدام به بسیج بازرسین خود جهت نظارت هرچه بیشتر بر بازارها واماکن تجمعی و غیره کرده است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان با اشاره به آغاز اجرای این طرح از ۲۵ اسفندماه سال گذشته خاطرنشان کرد: طی این مدت، تعداد کل بازدیدهای بهداشت محیط 998 مورد و تعداد اخطاریه ها 68 مورد ثبت شده است.

 

هاشمی اضافه کرد: طی این مدت توسط همکاران این مجموعه، سنجش کُلُر، نمونه برداری آب آشامیدنی، نمونه برداری مواد غذایی، بازدید از سامانه های آبرسان و بازدید از پایانه های مسافربری انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: سامانه ۱۹۰ آماده رسیدگی به شکایات شهروندان در حوزه سلامت و تخلفات بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی است.

 

شهر ۸۵ هزار نفری شیروان واقع در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد بیش از چهار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد.

 

 

 

کد خبر 1164048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha