تمدید پوشش بیمه ای بیمه شدگان صندوق روستائیان و سلامت همگانی منوط به تقاضای بیمه شدگان

صحرایی گفت: پوشش بیمه ای بیمه شدگان صندوق بیمه روستائیان و سلامت همگانی تنها به صورت حضوری و یا سرویس های خدمات غیر حضوری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علیرضا صحرایی» امروز (شنبه 20 فروردین) گفت: با توجه به اتمام اعتبار پوشش بیمه ای بخشی از بیمه شدگان صندوق روستائیان و سلامت همگانی که در شرایط بحران کرونا به صورت 6 ماهه تمدید اعتبار شده بود، از این پس انجام تمامی فرآیندهای بیمه گری صرفا از طریق خود بیمه شده و یا اقوام درجه یک آنان در محل دفتر پیشخوان طرف قرارداد و پس از کنترل های مربوطه از قبیل وضعیت تاهل، آدرس موقعیت جغرافیایی، شماره تلفن همراه و در صورت لزوم ویرایش آنان در سامانه امید انجام می شود.

 

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گلستان افزود: بیمه شدگان برای تمدید اعتبار پوشش بیمه ای خود علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد می توانند از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به آدرس http://www.bimehsalamatiranian.ir نیز اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت زمانی تمدید اعتبار پوشش بیمه ای، بیمه شدگان می توانند از دو طریق مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد حداکثر تا 15 روز قبل از اتمام تاریخ اعتبار بیمه ای و سرویس های خدمات غیرحضوری (شهروندی) حداکثر تا 40 روز قبل از اتمام تاریخ اعتبار بیمه ای نسبت به تمدید دفاتر بیمه درمان خود اقدام کنند.

 

صحرایی گفت: بیمه شدگان این دو صندوق می توانند از طریق تلفن همراه و با شماره گیری #1666 * از تاریخ اعتبار بیمه درمان خود مطلع شوند.

 

 

 

 

کد خبر 1164074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha