تامین مسکن از وظایف حاکمیت اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: باید مانند زمان امیرالمؤمنین علی (ع)، تامین مسکن جزو وظایف حاکمیت اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین « محمد عبادی‌زاده » در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان، مسکن را یکی از ضروریات جامعه دانست و اظهار کرد: باید مانند زمان امیرالمؤمنین علی (ع) مسکن جزو وظایف حاکمیت اسلامی باشد.

 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن روستایی و مسکن شهری، تصریح کرد: اقداماتی طی سالیان گذشته انجام شده است اما همچنان خلأهای بسیار زیادی در حوزه مسکن وجود دارد و کارهای زمین مانده هم بسیار است.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان‌کرد: امروز استان هرمزگان وضعیت خوبی در حوزه فقر و فلاکت ندارد و یکی از حوزه‌هایی که می‌توان با فقر مردم مبارزه کرد حوزه مسکن است؛ بنابراین مسکن جدا از تاثیراتی که بر اشتغال و نشاط بر جامعه می‌گذارد، می‌تواند باری را از روی دوش فقر جامعه بردارد.

 

وی، با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای حل چالش‌های شهرشتان بشاگرد، عنوان‌کرد: تمام مدیران و دستگاه‌ها باید تلاش کنند که ماموریت‌های مهم وزارت راه و شهرسازی در استان هرمزگان عملی شود؛ چرا که این دو حوزه نقش بسیاری در فقر مردم دارد به‌طوری که اگر مشکل راه بشاگرد حل شود خود بشاگرد می‌تواند سایر مشکلاتش را حل کند. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1164114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha