کمبودها در حوزه مسکن جبران شود

آیت الله عبادی با انتقاد از عملکرد حزبی و سلیقگی برخی دولت ها در حوزه مسکن، گفت: امروز در دولت مردمی و انقلابی با همکاری همه می شود این کمبودها را جبران کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲۱ فروردین) در در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ضمن تبریک سال جدید و ماه رمضان اظهار کرد: مسئله مسکن یک مسئله ضروری است، قبل از انقلاب اسلامی، ایران یک کشور کهنه و خشت و گلی بود به طوری که در یک زلزله در طبس قریب به ۲۵ هزار نفر کشته شدند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اقدامات در موضوع مسکن در ایران چند برابر کشور را از نو ساخته شده است، در بیرجند تنها چند محله قدیمی بود اما امروز پیشرفت را شاهد هستیم، حلبی آبادی های تهران را دیده بودیم، در روستا نیز یک خانواده یک اتاق با یک پستو به پسر و زنش واگذار می کرد، گوشه ای هم خودش می نشست، حیوانات نیز در میان حیاط بودند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه درباره مسکن پیشرفت زیادی شده اما برخی ها توجه به این موضوع ندارند، تصریح کرد: برخی دولت ها آمدند و به جای پیگیری یک سیاست درست در خصوص مسکن به صورت سلیقگی و حزبی عمل کرد به طوری که در همین دولت قبل وزیر راه و شهرسازی ۶ سال در دوران تصدی وزارت خود هیچ کار ساخت و سازی نکرد و تلاش همه مسئولین قبلی را زیر سوال برد.

 

وی افزود: امروز در دولت مردمی و انقلابی با همکاری همه می شود این کمبودها در حوزه مسکن را جبران کرد.

کد خبر 1164308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha