مسابقه مقاله‌نویسی قرآنی در الجزایر برگزار می‌شود

رایزنی فرهنگی ایران در الجزایر برای برگزاری مسابقه مجازی مقاله‌نویسی «الجزایر و قرآن» به منظور شناسایی تلاش‌های شهروندان الجزایری در خدمت به قرآن کریم فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هدف از این مسابقه که به مناسبت ماه رمضان برگزار شده، آشنایی با تلاش‌های مردم الجزایر در راستای خدمت به قرآن قبل و بعد از استقلال این کشور است و آخرین فرصت شرکت در این مسابقه و ارسال مقاله اول شوال سال ۱۴۴۳ هجری قمری اعلام شده است.

نقش مساجد، زوایا(مکتبخانه‌ها) و مدارس قرآنی در حفظ و تدریس قرآن و احکام تجوید با ذکر مثال‌های واقعی و مراکز فعال در این زمینه، معرفی برنامه‌های رسانه‌ای قرآنی در رادیو، تلویزیون یا روزنامه‌های الجزایری با ذکر نمونه، معرفی مراکز آکادمیک، دانشگاه‌ها و مؤسسات فعال قرآنی در الجزایر با ذکر نمونه، معرفی چهره‌های فعال در حوزه تفسیر و معارف قرآنی با ذکر نمونه یا نمونه‌های فعال در این زمینه و معرفی تألیفات آنان و نقش پژوهش‌های قرآنی در وحدت امت اسلامی از محورهای این مسابقه اعلام شده است.

مسابقه «الجزایر و قرآن» در قالب نوشتن مقاله برگزار شده است و مقاله‌ها نباید کمتر از ۱۵ صفحه باشد و به شماره « ۰۷۷۰,۸۰۰.۱۳۴» در واتساپ ارسال شود.

همچنین نفرات برتر مسابقه به زودی معرفی می‌شوند و سه نفر اول هر بخش جوایزی دریافت خواهند کرد.

کد خبر 1164316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha