بارگذاری ویژه‌نامه ماه رمضان در پایگاه اینترنتی مرکز بین‌المللی تبلیغ

با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ویژه‌نامه این ماه به زبان انگلیسی بر روی پایگاه اینترنتی مرکز بین‌المللی تبلیغ بارگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت اداره‌کل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ویژه‌نامه ماه مبارک رمضان به زبان انگلیسی پس از آماده سازی و تنظیم بر روی پایگاه انگلیسی زبان «islamglory» بارگذاری شد.

این ویژه‌نامه با نمایش تصویر ورودیه پایگاه متناسب با ماه مبارک رمضان و پیام تبریک زیبا به مناسبت فرارسیدن این ماه پر خیر و برکت آغاز می‌شود و در مقدمه‌ای به چیستی رمضان و روزه و ویژگی ماه الهی می‌پردازد.

اوقات شرعی، ذکر زمان طلوع و غروب آفتاب، اعلام نیمه شب شرعی، پخش اذان و یادآوری هنگام نماز با امکان تفکیک کشورها و شهرهای مختلف جهان در این مجموعه بارگذاری شده است.

همچنین، در بخش مربوط به ادعیه مخصوص ماه رمضان، دعاهای ویژه این ماه از قبیل دعای سحر، افطار، افتتاح، ابوحمزه ثمالی، جوشن کبیر همراه با ادعیه و اعمال هر روز با ترجمه انگلیسی تعبیه شده و بازدید کنندگان می‌توانند با دانلود کتابچه جذاب و خواندنی ویژه رمضان، اطلاعات مفیدی پیرامون ماه مهمانی خدا، فلسفه روزه داری، احادیث و روایات مربوط به رمضان، تفسیر و ترجمه آیات قرآن کریم را مطالعه کنند.

ترجمه خطبه‌های گوهربار پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به زبان انگلیسی، فیلم‌های کوتاه با موضوع روزه و رمضان و دعاهای روزانه ماه ضیافت الهی از دیگر امکانات این ویژه‌نامه است.

علاقه‌مندان با مراجعه به نشانی اینترنتی https://islamglory.com می‌توانند از فضا و محتوای معنوی ویژه‌نامه ماه مبارک رمضان به زبان انگلیسی بهره مند شوند.

کد خبر 1164321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha