مشارکت ۴۴۲ میلیارد تومانی مازندرانی ها در کمک به نیازمندان

سعادت گفت:مردم نیکوکار استان مازندران ۴۴۲ میلیارد تومان، سال گذشته به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کمک کردند.

«احمد سعادت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه مردم نوع دوست استان مازندران علاوه بر پرداخت صدقات، زکات مستحبی و واجب با انفاق بخشی از مال خود کمک کار کمیته امداد برای تحقق ماموریت های این نهاد حمایتی در راستای رفع آلام نیازمندان هستند، اظهار کرد: کمک مردم نیکوکار استان به نیازمندان در سال گذشته نسبت به سال قبل تر ۵۵ درصد رشد داشته است.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه مردم نیکوکار استان مازندران ۴۴۲ میلیارد تومان، سال گذشته به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کمک کردند، افزود: کمک های مردمی در بخش های صدقات، اکرام ایتام ،زکات،مبتنی بر نیاز و مراکز نیکوکاری بوده است.

 

سعادت با بیان اینکه بیشترین کمک ها در حوزه مراکز نیکوکاری بوده است، تصریح کرد: نیکوکاران مازندرانی با مشارکت خود در راستای خدمت رسانی به نیازمندان، پیشتاز هستند.

 

وی از اعتماد مردم نوعدوست استان به کمیته امداد تقدیر کرد و افزود: با مشارکت و همراهی و همدلی نیکوکاران و خیران مازندرانی در کمک به نیازمندان و ایجاد روحیه خودباوری در آنان به نتایج مطلوب دست یافتیم.

 

سعادت گفت: امسال هم با برنامه ریزی مناسب در تلاشیم تا در راستای جلب مشارکت مردم نیک اندیش استان در ارائه خدمات بهینه به نیازمندان و رفع مشکلات آنان گام های موثری  برداریم.

کد خبر 1164332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha