توزیع ۴۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان بانه بمناسبت ماه مبارک رمضان

مسؤل هیات مذهبی محمد رسول‌الله(ص) شهرستان بانه گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۴۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

عطاءالله امینی مسؤل هیئت مذهبی محمد رسول الله(ص) شهرستان بانه در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به اهداف هیات مذهبی که احیاگر سیره و مکتب ائمه هستند و در مسیر سازی تحقق این امر نقش بسزایی دارند، اظهار کرد: هیئت مذهبی بانه در ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید با همکاری اعضای فعال جهادی هیات توانسته است به وظیفه خود تا حدی عمل کند.



وی افزود: هیات مذهبی بانه در سال جاری نیز به رغم برنامه های قبلی در اقدامی خداپسندانه توانست با همکاری خیرین جهادگران شهرستان بانه مبالغ هنگفتی برای حل مشکلات مردم از جمله توزیع غذای آماده، تهیه بسته‌های معیشتی، کمک به بیماران خاص و غیره جمع آوری کرده و تا شاید بتوانیم از دغدغه‌های مردم نیازمند بانه کاسته باشیم.



مسؤل هیئت مذهبی محمد رسول الله(ص) شهرستان بانه یادآور شد: توزیع ۴۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان بانه به‌ویژه در محلات حاشیه نیشن بخشی از اقدامات هیات مذهبی در ایام پر خیر و برکت رمضان که با همکاری خیرین به ثمر نشست.



امینی بیان کرد: بنا به تصمیمات اتخاذ شده امید است بتوانیم هر روز توزیع غذای گرم داشته باشیم. هیات در نظر دارد برنامه‌هایی از جمله برگزاری محفل انسی با قرآن به صورت عمومی، افطاری در محلات و مساجد حاشیه نشین، توزیع گوشت، حمایت از خانواده‌های بی بضاعت، برگزاری مراسم جشن عبادات روزه اولی‌ها با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش برگزاری و از آنان تجلیل بعمل آید.

کد خبر 1164409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha