لزوم هم افزایی نمایشگاه بین المللی فارس با پارک علم و فناوری در راستای تحقق شعار سال

فرهادی گفت: نمایشگاه های بین المللی فارس در هر نمایشگاه، فضایی برای حضور شرکت های دانش بنیان مهیا می کند و خواستار تعامل با پارک علم و فناوری فارس برای تحقق شعار سال در حوزه دانش بنیان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (یکشنبه 21 فروردین) با اعلام آمادگی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس برای برگزاری نمایشگاه تخصصی شرکت های برتر دانش بنیان کشور در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری فارس گفت: نمایشگاه های بین المللی فارس در هر نمایشگاه، فضایی برای حضور شرکت های دانش بنیان مهیا می کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: از ظرفیت های موجود خود در راستای محقق کردن شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید بهره مناسب داشته باشیم و امسال باید توجه به حوزه دانش بنیان بیش از پیش در اولویت قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: برای برگزاری نمایشگاه تخصصی با حضور شرکت های برتر دانش بنیان کشور از پارک علم و فناوری فارس خواستار هم افزایی و همکاری هستیم تا آخرین دستاوردهای علم و فناوری مورد معرفی موثر قرار بگیرند.

فرهادی تاکید کرد: پارک علم و فناوری فارس با حمایت از شرکت های دانش بنیان در عملیاتی شدن نمایشگاه های حوزه دانش بنیان می تواند نقش موثری ایفا کند و نمایشگاه های بین المللی فارس نیز با برپایی نمایشگاه های این حوزه فرصت معرفی ایده ها و تولیدات برتر شرکت های دانش بنیان و ایجاد بازار فروش این محصولات را فراهم می کند.

کد خبر 1164584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha