توزیع و نصب تجهیزات سرمایشی استاندارد با هزینه ای بالغ بر هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال در مدارس

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان وبلوچستان گفت: با هدف جایگزین کردن تجهیزات سرمایشی استاندارد از سال ۱۳۹۶ تا پایان ۱۴۰۰ بالغ بر هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال تجهیزات سرمایشی استاندارد در مدارس استان توزیع و نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «میثم لکزایی» بیان کرد: موضوع استاندارد سازی و جایگزین کردن تجهیزات سرمایشی با جدیت هرچه تمام تر در دستور کار این اداره کل بوده و خواهد بود و از این حیث در سال‌های اخیر اتفاق مبارک و کم نظیری در مقایسه با سنوات گذشته صورت پذیرفته است.

 

 وی افزود: در همین راستا و با هدف بهره مندی دانش آموزان از تجهیزات استاندارد در برنامه ای پنج ساله و با تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز، تعداد هفت هزار و ۵۷۴ دستگاه اسپیلت و کولر گازی،۹ هزار و ۲۳۵ پنکه دیواری و هزار و ۱۶۶ دستگاه کولر آبی با اعتباری بالغ بر هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال برای جامعه آماری دانش آموزان تحت پوشش به تعداد ۳۹۲ هزار و ۳۶۴ نفر در بین مدارس و کلاس‌های درس استان توزیع، نصب و بهره‌برداری شده است.
 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ابراز امیدواری کرد: در سال جاری نیز این مهم از اولویت های کاری مجموعه خواهد بود و این فرآیند تا تحقق کامل هدف موردنظر ادامه خواهد یافت

کد خبر 1164586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha