مبارزه قاطعانه با فساد در زمینه‌های مختلف

حجت‌الاسلام موسوی فرد با تاکید بر اهمیت مبارزه قاطعانه با فساد در زمینه‌های مختلف گفت: دستگاه قضایی باید در کنار قوه مجریه پیگیر حل و فصل مسائل اقتصادی و گرانی‌های اخیر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» امروز (یکشنبه ۲۱ فروردین) در دیدار رئیس کل دادگستری خوزستان و دادستان عمومی و انقلاب اهواز با وی، با تاکید بر اهمیت مبارزه قاطعانه با فساد در زمینه‌های مختلف اظهار کرد: طی سال‌های اخیر مردم به قوه قضائیه امیدوارتر شده‌اند و باید این امید به بهترین شکل ادامه پیدا کند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: نظارت بر حقوق عامه مورد تاکید مقام معظم رهبری است و با توجه به اینکه این مسئولیت یکی از وظایف اصلی دستگاه قضایی می‌باشد، باید در استان بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. 

 

وی تصریح کرد: باید با مفسدین اقتصادی کلان که به مردم فشار می‌آورند، برخورد جدی، قاطع و مستمر باشد و انتظار ما از دستگاه قضایی این است که نظارت های مستمر و اثر بخش را نسبت به گذشته افزایش دهد.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد اضافه کرد: دستگاه قضایی باید در کنار قوه مجریه پیگیر حل و فصل مسائل اقتصادی و گرانی‌های اخیر باشد و با مسئولینی که در این زمینه کم‌کاری و یا ترک فعلی می‌کنند، برخورد کند.

 

وی همچنین بر ضرورت مقابله قاطع دستگاه قضایی با زمین‌خواری، استمرار در نظارت بر آزادسازی سواحل و برخورد قاطع با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر تاکید کرد و خواستار برخوردهای جدی و اقدامات بازدارنده در این خصوص شد.

 

کد خبر 1164601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha