به دنبال ایجاد امنیت و آرامش پایدار برای مردم استان هستیم

دهقانی با بیان اینکه به دنبال ایجاد امنیت و آرامش پایدار برای مردم استان هستیم گفت: مردم اطمینان داشته باشند که نظارت بر احقاق حقوق عامه همانند گذشته و با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی دهقانی» امروز (یکشنبه ۲۱ فروردین) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان، اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های تحولی قوه قضائیه را از اولویت‌های دستگاه قضایی استان دانست و اظهار کرد: تلاش ما این است تا عمل به این منویات به بهترین شکل در دادگستری خوزستان انجام شود.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم، مبارزه جدی با فساد و تعامل سازنده با تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌ها، از دیگر اولویت‌های این دستگاه‌ است.

 

وی با اینکه به دنبال ایجاد امنیت و آرامش پایدار برای مردم استان هستیم اضافه کرد: مردم اطمینان داشته باشند که نظارت بر احقاق حقوق عامه همانند گذشته و با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود که البته برای تحقق آن نیاز به همکاری همه دستگاه‌های خدمت‌رسان در استان است. 

 

دهقانی ابراز کرد: از انتقادات و پیشنهادات سازنده‌ای که می‌تواند در ایجاد تحول در دستگاه قضایی استان ثمربخش باشد، حتما استفاده و بهره خواهیم برد.

 

در ادامه «صادق جعفری چگنی» عنوان کرد: مقابله با گرانفروشی‌ به ویژه در بخش کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و عوامل آن در بازار، از اقداماتی است که ذیل برنامه‌های نظارت بر حقوق عامه قرار گرفته و با جدیت دنبال می‌شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب اهواز یادآور شد: به‌زودی در همین خصوص شعبه ویژه‌ای در دادسرا راه‌اندازی می‌شود تا به پرونده‌ها سریع‌تر رسیدگی شود.

 

کد خبر 1164603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha