طرح هادی ۶۱۲ روستای گیلان نیازمند بازنگری است

دائمی با بیان اینکه ۶۱۲ روستای گیلان نیازمند بازنگری طرح هادی است گفت: امسال بازنگری طرح هادی در ۲۲۱ روستا با اعتباری بالغ بر۳۷۴ میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.

« حامد دائمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای گیلان اظهار کرد: گیلان ۲ هزار و ۹۰۵ روستا دارد که از این مجموع ۲ هزار و ۶۰ روستای آن بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان بابیان اینکه برای بیش از ۲ هزار روستای گیلان طرح هادی اجرا شده است گفت: ۵۸ روستای بالای ۲۰ خانوار گیلان نیازمند تهیه طرح هادی روستایی هستند.

 

وی اجرا و بازنگری طرح‌های هادی روستایی را از جمله برنامه‌های بنیاد مسکن برشمرد و افزود: امسال بازنگری طرح هادی در ۲۲۱ روستا با اعتباری بالغ بر ۳۷۴ میلیارد ریال اجرا می‌شود‌.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اینکه بیش از ۴۹ درصد طرح هادی در گیلان اجرای شده است افزود: در ۷۴۴ روستای گیلان بازنگری طرح هادی انجام شده و ۶۱۲ روستا نیز نیازمند بازنگری و تأمین اعتبار در این حوزه است.

 

وی خاطر نشان ساخت: در سال‌های گذشته تهیه طرح هادی برای ۲هزار و ۱۸۹ روستا گیلان انجام شد.

 

دائمی اضافه کرد: امسال نیز ۱۴۱ طرح هادی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال، بازنگری ۲۱۸ طرح و تهیه ۱۱ طرح هادی با اعتبار ۲۰۵ میلیارد ریالی آغاز و به بهره برداری خواهد رسید.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خاطرنشان ساخت: سال گذشته پنج هزار و ۶۴۵ برگ سند مالکیت روستایی و ۶۵۱ برگ سند مالکیت شهری صادر و به مالکان تحویل داده شده است.‌

 

کد خبر 1164639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha