بازرسی نظارت بر حُسن اجرای مقررات قانون کار در سیستان و بلوچستان افزایش یافت

رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: فرایند نظارت بر اجرای مقررات قانون کار و آیین نامه های ایمنی و بهداشت کار در استان در سال ۱۴۰۰ با افزایش ۴۴ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمد ذاکر شیخ زاده در نشست هم اندیشی بازرسان کار استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ نظارت بر اجرای قوانین و مقررات قانون کار و آیین نامه های ایمنی و بهداشت کار بصورت مستمر توسط بازرسان کار استان انجام شد.


وی افزود: آمار نهایی در سال ۱۴۰۰، حاکی از رشد ۴۴ درصدی نظارت بر حُسن اجرای قوانین و مقررات کار در واحد‌های تولیدی، خدماتی و صنعتی سراسر استان دارد.


رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در پی این نظارت ها، حوادث ناشی از کار در استان در سال ۱۴۰۰، ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.

 

شیخ زاده در ادامه از رشد ۳۸۲ درصدی آموزش های ایمنی برای گروه های هدف در سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل هم خبر داد و افزود: بازرسان کار استان با بهره گیری مطلوب از تمام ظرفیت و توان در سال «تولید ، دانش بنیان، اشتغال آفرین» در راستای صیانت از نیروی کار استان بیش از پیش تلاش خواهند کرد.

کد خبر 1164681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha