نمایشگاه کتب و نرم افزارهای قرآنی در شهرکرد برگزار می شود

شریفی از برپایی نمایشگاه کتب و نرم افزارهای قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرکرد خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که در فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد برپا می شود، کتاب و نرم افزار علوم قرآنی با تخفیف ویژه به عموم مردم ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «ابراهیم شریفی» در جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه قرآن کریم استان اظهار داشت: نمایشگاه کتب و نرم افزارهای قرآنی امسال رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با ارائه تخفیف های ویژه در فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد برپا می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: نمایشگاه کتب و نرم افزار های قرآنی با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» در جهت ارتقاء و اعتلای فرهنگ غنی قرآن و عترت در جامعه و توجه به اندیشه‌ های قرآنی به ‌عنوان الگویی عملی و جریان ‌ساز، در ماه رمضان ۱۴۰۱ از ۳۱ فروردین تا ششم اردیبهشت سال جاری با همکاری موسسه فرهنگی قرآنی نور شهرکرد برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: گشایش نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی تا ۳۰ درصد تخفیف را به عنوان یکی از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در استان اعلام کرد.

 

وی افزود: نمایشگاه هنرهای تجسمی، نمایشگاه عفاف و حجاب، مراسم و محافل قرآنی، اجرای نمایش، برگزاری عصر شعر، اکران فیلم های کوتاه، غرفه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، غرفه حجاب و عفاف، شفاخانه قرآنی، فروش صنایع دستی، نشست های علمی و فرهنگی و برگزاری کارگاه های تخصصی ویژه کودک و نوجوان از جمله غرفه های نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی شهرکرد است.

 

این مقام فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محصولات در این نمایشگاه ها با تخفیف به فروش می رسد، تصریح کرد: ساعات بازدید از نمایشگاه ۱۰ صبح تا ۱۲ و عصرها ۱۶ تا ۲۰ شب خواهد بود و علاقه مندان می توانند محصولات مورد نظر خود را در این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصد تهیه کنند.

 

شریفی افزود: پس از دو سال عدم برگزاری نمایشگاه قرآن به صورت حضوری، با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا، نمایشگاه قرآن کریم از روز ۱۸ تا ۲۵ ماه مبارک رمضان مصادف با هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در محل فرهنگسرای بزرگ ارشاد اسلامی شهرکرد به صورت حضوری برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه های کتب علوم قرآنی، محافل انس با قرآن، مسابقات قرآنی و محافل ادبی، قرآنی در مراکز شهرستان ها به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هر شهرستان برگزار می شود.

 

گفتنی است: برپایی جلسات تدبر در اداره کل ارشاد اسلامی استان، برپایی دومین دوره جشنواره مجازی شعر، نقاشی، دلنوشته‌ های ادبی و مناجات ‌های عامیانه محلی «زمزمه ‌های سحر» در شهرستان کوهرنگ، برگزاری مسابقه روزانه تفسیر سوره لقمان و حجرات، جشنواره مجازی تفسیر، حفظ و قرائت سوره مبارکه «یس» از دیگر برنامه‌ های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ماه مبارک رمضان است.

 

کد خبر 1164690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha