اجرای پویش ماه مهربانی در مساجد و مراکز فرهنگی منطقه ۶

پویش «ماه مهربانی» ویژه دختران روزه اولی و نوجوان منطقه ۶ در ماه مبارک رمضان با محوریت مساجد منطقه اجرا می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، «سعيد تيمورى»، سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تهران گفت: با هدف افزایش همدلی و محبت دربین دختران روزه اولی و خانواده هایشان، ایجاد نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان به عنوان عامل اصلى براى ايجاد نشاط معنوى در خانواده ها و تكريم و تشويق دختران اين ويژه برنامه در دو بخش ويژه دختران نوجوان ١٠ تا ١٥ ساله و دختران روزه اولى اجرا مي شود.

 

وی برنامه ها ادامه داد: فعالیت های متنوعی برای دختران روزه اولی در قالب سفره افطاری با میزبانی من و مادرم ، نیایشگاه کوچک من، تقویم ماه مهربانی و اجرای برنامه فراغت و سرگرمی درنظر گرفته شده است.

 

تيمورى افزود: فعاليت هاى اين پويش برای دختران نوجوان ۱۰ تا ۱۵ساله با عناوين روایت ماه مهربانی پیرامون روایت تجربه هایی از آیین های مذهبی، ماه مهربانی در محله مابيان ايده هاى دختران نوجوان براى انتشار مهربانى و خير رسانى در محله به منظور تشویق دختران نوجوان به مهربانی و تصویر کشیدن آن درقالب تهیه فیلم کوتاه یا صوت، برنامه " آیات بهاری درقالب تلاوتی ازآیات قرآن با محوریت بهار می باشد.

 

سرپرست معاونت امور اجتماعى و فرهنگى منطقه۶ در ادامه افزود: برگزاری کارگاه آموزشی نوآوری برای فرزندان دختر۱۲ تا ۱۵ ساله زنان سرپرست خانوار از دیگر برنامه هایی است که توسط اداره کل بانوان شهرداری تهران با معرفی علاقه مندان به شرکت دراین کارگاه توسط اداره بانوان منطقه صورت پذیرد.

 

تیموری ادامه داد: دختران علاقه مند به مشارکت در پویش ماه مهربانی و روزه اولی ها می توانند با مراجعه به بسترهای فضاهای مجازی محلات و ارتباط با سرای محلات و مساجد منطقه از شرایط مشارکت در برنامه ها که از طریق پوسترهای اطلاع رسانی در بستر فضای مجازی فراخوان شده است مطلع شده و در برنامه های اعلام شده حضور فعال داشته باشند.

 

 

کد خبر 1164701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha