مسجد کانون هنر انقلاب اسلامی است / کانون های مساجد نیروی انسانی کیفی دارد

رجبی گفت: مسجد پایگاه و کانون هنر انقلاب اسلامی است و مرکز کارهای هنری باید از مساجد نشات گیرد تا شاهد کارهای فاخر همراه با معنویت باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «امیر رجبی» امروز (22 فروردین ماه) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مسجد پایگاه و کانون هنر انقلاب اسلامی است و مرکز کارهای هنری باید از مساجد نشات گیرد تا شاهد کارهای فاخر همراه با معنویت باشیم.

 

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: همکاری کانون های مساجد با حوزه هنری از دیر باز وجود داشته و اوج این فعالیت ها در تئاتر بچه های مساجد نمود عینی داشت و باید این همکاری ها در سایر زمینه ها نیز توسعه یابد.

 

وی ادامه داد: کانون های مساجد نیروی انسانی کیفی دارد و همیشه در همه فعالیت های فرهنگی و هنری شاهد بوده ایم که پای کار بوده اند و توانسته اند کارهای فاخر و خوبی را در زمینه های مختلف با محوریت مسجد ارائه دهند.

 

رجبی خاطر نشان کرد: ایجاد زمینه همکاری با کانون های مساجد افتخار بزرگی است که با محوریت مساجد بتوانیم زمینه گسترش فعالیت های هنری را فراهم کنیم.

 

مدیر کل حوزه هنری استان افزود: ظرفیت مساجد برای گسترش فعالیت های تئاتر را دارند و باید گروه های تئاتری بیشتری در مساجد استان تشکیل شود تا استعدادهای نوجوانان و جوانان در این زمینه شکوفاتر شود.

 

در ادامه این دیدار، «رحمان مجرد» با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان علاقه خاصی به هنر دارند، اظهار داشت: گرایش فعالان کانون های مساجد به فعالیت های هنری می توان موجب کشف استعدادهای هنری با محوریت مسجد شود که باید در این زمینه همکاری های بیشتری صورت گیرد.

 

معاون فرهنگی حوزه هنری استان اردبیل عنوان کرد: همکاری این دو نهاد در حوزه تئاتر بچه های مسجد نمود بیشتری داشت و باید این همکاری افزایش یابد.

 

کد خبر 1164773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha