برخی از کشورهای عربی می خواهند آرمان قدس شریف و فلسطین فراموش شود

فرماندار شهرستان ورامین گفت: برخی از کشورهای عربی می خواهند آرمان قدس شریف و فلسطین را زیر پای بگذارند و فراموش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد قدس شهرستان ورامین گفت: شهرستان ورامین در حوزه مراسم همیشه خوش درخشیده است و این نشان دهنده بصیرت و آگاهی مردم این دیار به جریان های رخ داده در همه حوزه ها است.


وی افزود: در روز قدس هر ساله خون جدید به رگ های اسلام دمیده می شود و با توجه به خیانت های برخی کشورهای عربی به آرمان قدس امسال باید این روز را پویاتر و باشکوه تر برگزار کنیم.


درویشی ادامه داد: برخی از کشورهای عربی می خواهند آرمان قدس و فلسطین را زیر پای بگذارند و فراموش شود، در حالیکه این کشور و نماد قدس شریف برای همه مسلمانان نماد عزت و افتخار است و این خط قرمز مسلمانان آزادی خواه است.


فرماندار ورامین صف بندی بین مرز حق و باطل را از جمله آرمان های روز قدس توسط امام راحل دانست و گفت: روز قدس یادگار امام راحل است و با توجه به نزدیکی به ایام رحلت امام نباید آرمان امام مانند روز قدس به فراموشی سپرده شود، در روز قدس باید فطرت خفته انسان های بی تفاوت بیدار شود و از فرصت مراسم هایی مانند روز قدس، 14و 15خرداد جهت پمپاژ مبانی و آرمان ها به آحاد جامعه بدون کلیشه سازی استفاده  و مبانی ها و محتوا ها برای قشر خاکستری جامعه به روز شود.


درویشی خواستار استفاده از فضای دانش آموزی، دانشجویی جهت روشنگری مسائل روز شد و تصریح کرد: بلایی که هم اکنون بر سر اوکراین آمده است نشان دهنده همان انقلاب رنگی که در انتخابات این کشور رخ داده بود است و اگر سال 88 فتنه دشمنان به هدف خود می رسیدند ایران هم در حال حاضر مانند اوکراین درگیر مسائل جنگ بود.

کد خبر 1164819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha