تولید دانش بنیان به معنای حرکت در ریل اقتصاد مقاومتی است

حسینی کیا، گفت: با توجه به نامگذاری امسال و اهمیت آن تولید دانش بنیان به معنای حرکت در ریل اقتصاد مقاومتی است و باید همه جانبه از شرکت های دانش بنیان حمایت کرد.

سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:رهبر معظم انقلاب شعار سال را تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری کردند که نشان دهنده توجه ویژه ایشان به مقوله تولید در سال‌های اخیر است.

 

 

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: جوانان توانمند، فکور و انقلابی باید در این مسیر حرکت کنند همان گونه که در حوزه پزشکی و موشکی وارد شدند و کشور را سربلند کردند.

 

 

وی خاطر نشان کرد:مجلس شورای اسلامی در گام نخست قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را مصوب کرده و در گام دوم حمایت از دانش بنیان‌ها را در نظر گرفته و در ادامه دولت سیزدهم باید وارد عرصه شود و چنانچه خلأ قانونی وجود داشت مجلس شورای اسلامی به کمک دولت خواهد آمد.

 

 

حسینی کیا تصریح کرد: مجلس انقلابی گام اول را در راستای حمایت از  دانش بنیان‌ها برداشت و قوانین حمایتی را مصوب کرد و دولت هم گام دوم را در این راستا باید بردارد که حاصل آن تولید ، اشتغال و محرومیت و فقر زادیی ، ارتقاء ملت ، درخشش جوانان و پر شدن سفره مردم شود .

 

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید با همکاری هم این شعار و فرمان رهبر عزیزمان را اجرا کنیم . تلاش کنیم گامی برای رشد و ترقی ملت و دولت برداریم.

کد خبر 1164896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha