قدردان نخبگان استان باشیم/ توسعه شهر ایلام در گروی آمارهای واقعی و شناخت ظرفیت ها است

انوری پور با بیان اینکه امروز به تبعیت از بزرگان باید قدردان نخبگان شهرمان و دیارمان باشیم، گفت: ما به دنبال آمارهای واقعی باشیم و ظرفیت های شهر ببینیم و بر اساس آمارهای واقعی عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس شورای شهر ایلام در آیین معارفه «بابک محمدی آوندی» شهردار جدید ایلام ابراز کرد: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام پدرانه  نسبت به همه مدیران و مسئولان استان نگاهی دلسوزانه دارند و  دغدغه ایشان توسعه و تعالی استان است.

 

«سعید انوری پور» ابراز کرد: قدردان فرزندان و نخبگان خود باشیم، مگر در استان ایلام چند نفر مانند حجت الاسلام کریمی تبار،  امام جمعه ایلام و سردار شاکرمی وجود دارد، باید قدردان این عزیزان باشیم.

 

وی ابراز کرد: دکتر صادقیان، کسی بود برای این استان چهار سال زحمت کشید و تلاش ایشان و خدمات ایشان بر کسی پوشیده نیست.

 

انوری پور بیان کرد: امام جمعه محترم خطاب به شهردار جدید در دیدار با ایشان، بیان کردند که  به استانی آمدید که مردم این استان قدردان هستند و می دانند که چه کسی خادم مردم است.

 

رئیس شورای شهر ایلام یادآور شد: امروز به تبعیت از بزرگان باید قدردان نخبگان شهرمان و دیارمان باشیم، نباید اگر کسی از دیار ایلام برای پستی معرفی می شود نباید کاری کنیم که زیر پای او خالی شود.

 

انوری پور بیان کرد: ما فرزندان آیت الله حیدری و شهیدان غیوری و بسطامی هستیم ما باید از این بزرگان و مشاهیر درس اخلاق و کرامت و بزرگی یاد بگیریم.

 

وی بیان کرد: از زحمات شش ماهه خالق منصوری و‌ مهندس نصرت پور شهردار جوان که در وضعیت بحرانی و پایانی سال، شهرداری را مدیریت کردند ممنون هستیم از زحمات شهردار سابق آقای صادقیان بسیار سپاسگزاریم.

 

رئیس شورای شهر ایلام یادآور شد: امروز معارفه شهردار جدید و جوان جناب محمدی است که با انتخاب ایشان گزینه مناسبی جایگزین جناب صادقی شده است ایشان فرزند ایل و عشایر است و‌ می داند که چگونه در استانی که ساختار قبیله ای دارد، رفتار کنند.

 

 انوری پور با تاکید بر اینکه ما به دنبال آمارهای واقعی باشیم و ظرفیت های شهر ببینیم و بر اساس آمارهای واقعی عمل کنیم، گفت: وضعیت معیشت کارکنان و کارگران شهرداری وضعیت مناسبی نیست که انتظار می رود با استفاده از ظرفیت اعضا شورای شهر، سایر دستگاه های اجرایی و بانک ها تحولی مناسب در وضعیت معیشت این عزیزان حاصل شود.

کد خبر 1164906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha