اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی  به مددجویان کورین

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۳۰۰ بسته معیشتی به مددجویان کورین اهدا شد.

«سیدمهدی عبادی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی، ۵ دستگاه یخچال و ۱۰ تخته فرش به خانواده‌های نیازمند بخش کورین، به‌مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اهمیت توجه با امور و نیازمندهای مسلمانان، خدمات رسیدگی به همه محرومان استان را از وظایف مهم کمیته امداد قلمداد کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت بحث اشتغال در منطقه، افزود: ما تعهد می‌دهیم که هر چه در توان داریم، در منطقه بگذاریم تا امنیت، بیش از گذشته حاکم شود و این به نفع همه مردم و نظام است.

 

عبادی با بیان اینکه مجموعه کمیته امداد توجه ویژه‌ای به استان سیستان و بلوچستان دارد اما کمک‌های بلاعوض گاهی ممکن است باعث شود که مردم از انگیزه کار کردن دور شوند و این یک دغدغه است.

 

وی از حدود سه برابر شدن اعتبار اشتغال در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: نیاز است تا مردم به چرخه کار وارد شوند و ما هم از آنان حمایت می‌کنیم. می‌توانیم در همین بخش کورین، روستایی را به‌عنوان پایلوت انتخاب کنیم و آن را تبدیل به روستای فاقد بیکار کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: تلاش ما این است که مددجویان را از کمک های کمیته امداد بی نیاز کنیم تا روی پای خودشان بایستند و هر خانواده‌ای که چنین هدفی داشته باشد، ما تعهد می‌دهیم که تا رسیدن به خودکفایی، آنها را یاری و حمایت کنیم.

کد خبر 1164943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha