پیکر مطهر ۸شهید گمنام درمازندران تشییع می شود

سردار ملکی از تشییع ۸شهید گمنام در مازندران خبر داد و گفت: پیکر مطهر فرزندان روح الله همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در استان تشییع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،سردار «عبدالله ملکی»امروز(۲۲فروردین) در جلسه ستاد تشییع شهدای گمنام استان با بیان اینکه مردم شریف استان مازندران میزبان پیکر مطهر هشت شهید گمنام  خواهند بود، اظهار کرد:این شهدای والامقام در ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) در استان مازندران تشییع و خاکسپاری می شوند.

 

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه تمامی مراحل تشییع شهدا در استان با رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تایید ستاد مقابله با کرونا همراه خواهد بود، افزود: ‌پیکر مطهر ۳ شهید گمنام در ساری، یک شهید در بابل، یک شهید در جویبار، یک شهید در سوادکوه و دو شهید در چالوس تشییع و خاکسپاری  خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهدای گمنام دوشنبه دوم خرداد از مسیر فیروزکوه وارد استان می شود، خاطرنشان کرد: مراسم استانی شب وداع با پیکر مطهر این شهدا سه شنبه سوم خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء در عرصه هفت تپه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران واقع در ساری برگزار می شود.

 

سردار ملکی گفت: مراسم شب وداع شهرستانی شامگاه چهارشنبه چهارم خرداد در شهرهای ساری، بابل، سوادکوه، جویبار و چالوس برگزار خواهد شد.
 

کد خبر 1164947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha