۲۲ هزار نفر از خدمات دارویی و توانبخشی هلال احمر کردستان بهره‌مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در سال گذشته بیش از ۲۲ هزار نفر از خدمات دارویی و توانبخشی هلال احمر کردستان بهره مند شدند.

پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: طی سال یک هزاروچهارصد، از طریق مرکز درمان و توانبخشی هلال احمر استان، به بیش از ۲۲ هزار بیمار خدمات رسانی شده است.

 

 

جلالی افزود: از این تعداد، 710 نفر از خدمات ارتوپدی، 900 نفر خدمات فیزیوتراپی و 20 هزار و 800 نفر خدمات دارویی دریافت کردند.

 

 

وی تصریح کرد: در بخش درمان و توانبخشی خدماتی از جمله ساخت کفش طبی، پروتز دست، پروتز زانو، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، کاردرمانی، واکسیناسیون و ... با حضور نیرو‌های مجرب و خدمات پیشرفته به مراجعان ارائه می‌شود و سالم‌سازی جامعه و ارائه خدمات به موقع از جمله مهمترین دغدغه‌های جمعیت هلال احمر است.

 

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: حوزه درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان، طرف قرارداد تمامی بیمه‌ها بوده و ارتوپد فنی و فیزیوتراپی هر روزه در شیفت صبح و داروخانه در دو شیفت صبح و عصر آماده پذیرش مراجعین و بیماران است.

 

 

جلالی بیان کرد: جمعیت هلال احمر در خدمت به نیازمندان و کاهش آلام بشری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و در راستای مواد دو و سه اساسنامه خود یعنی تسکین آلام‌ بشری و حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها در عرصه فعالیت‌های بهداشتی، درمانی و توانبخشی حضور پیدا کرده است و با تجهیزات و امکانات لازم و کادری مجرب، آماده ارایه خدمات به مردم است.

کد خبر 1164997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha