رژیم صهیونیستی تصور نمی کرد روزی جوان فلسطینی به تلاویو برود و عملیاتی انجام دهد

اکبری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تصور نمی کرد که روزی جوان فلسطینی به تلاویو برود و عملیاتی را انجام دهد و راحت عملیات را ترک کند، گفت: این اقدامات از منطقه ۴۸ انجام می شود از جایی که رژیم صهیونیستی فکر می کند توانسته سلطه خود را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حسین اکبری، کارشناس مسائل غرب آسیا شب گذشته (دوشنبه ۲۲ فروردین) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه سطح اقدامات مقاومت در یک سطح گسترده تر به لحاظ کیفیت و حوزه جغرافیایی تغییر پیدا کرده است، گفت: رژیم صهیونیستی تصور نمی کرد که روزی جوان فلسطینی به تلاویو برود و عملیاتی را انجام دهد و راحت عملیات را ترک کند. این اقدامات از منطقه 48 انجام می شود از جایی که رژیم صهیونیستی فکر می کند 70 ساله است که توانسته سلطه خود را در این منطقه حفظ کند.

 

این کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه امروز رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده است که نه تنها در طول 70 سال دستاوردی نداشته است بلکه همچنان مقاومت در مناطق 48 و در مناطقی که آنها تصور نمی کردند از غزه شروع و تا کرانه باختری آمد و گسترش پیدا کرده است، ادامه داد: بنابراین این موضوع برای رژیم صهیونیستی نگرانی جدی و اساسی به وجود آورده است که دیگر آنها فقط با مقاومت فلسطین و غزه مواجه نیستند بلکه در درون خانه خودشان تهدید می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به اقدماتی که در حوزه های مختلف فضای مجازی و هکر ها انجام شده خیلی از رهبران آنها در امنیت نیستند و به راحتی رهگیری می شوند، افزود: بعد از اقدماتی که در تلاویو انجام شد مدت ها مغازه ها و مراکز مختلف بسته بود که نشان دهنده این است که احساس امنیت در این مناطق وجود ندارد.

 

این کارشناس مسائل غرب با اشاره به اینکه عملیات ها هم به لحاظ نوع، کیفیت و جغرافیا امروز در یک سطح بسیار بالا و گسترده انجام می شود و این نگرانی که امروز برای رهبران رژیم صهیونیستی به وجود آورده نشان دهنده این است که آنها دیگر توان مقابله ندارند و هیچ نقطه امن برای اتکا و تکیه ندارند، افزود: رژیم صهیونیستی ادعایی در دنیا داشت که مرکز دموکراسی و رعایت حقوق بشر هستیم، این ادعا را سال ها به دنیا القا و تحمیل می کردند.

 

اکبری با تصریح این موضوع که با کشتن مادری که به لحاظ بینایی مشکل دارد نشان می دهد که شعارهایی که از گذشته هم می دادند ادعایی بیش نبود بنابراین دنیا هم امروز این حقیقت را فهمیده است، گفت: آن اعتبار نسبی که در دنیا برای خودشان ایجاد کرده بودند با جنایت هایی که مجبور می شوند انجام دهند تا رعب و وحشت در فلسطین ایجاد کنند از دست داده اند.

کد خبر 1165022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha