ارزش‌ های اسلام و انقلاب در قالب هنر ارائه شود

حجت ‌الاسلام نکونام گفت: هنر ابزار قدرتمندی برای ارائه ارزش ‌های اسلام و انقلاب به افکار عمومی است از همین رو می‌طلبد هنرمندان به اصل و کیفیت هنر توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت ‌الاسلام «محمدعلی نکونام» در نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه این استان که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: هنر ابزار قدرتمندی برای ارائه ارزش ‌های اسلام و انقلاب به افکار عمومی است از همین رو می‌طلبد هنرمندان به اصل و کیفیت هنر توجه کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: احیای ارزش‌ های اسلام و انقلاب رضایت الهی و برکات زیادی را به همراه دارد و منجر به ماندگاری آثار می‌شود.

 

امام جمعه شهرکرد، شهید سلیمانی را بهترین الگو در حوزه ایثار و شهادت طلبی دانست و گفت: سردار شهید سلیمانی بهترین الگویی است که با هنر خود در عرصه دفاع مقدس، جهاد، ایثار و شهادت به خوبی درخشید و در طول زندگانی خود به برکات زیادی دست یافت و توانست در حیطه جهانی اثرگذار و ماندگار شود.

 

حجت ‌الاسلام نکونام با اشاره به هجمه ‌های دشمنان اسلام و انقلاب در مخدوش کردن ارزش‌ های اسلام، خاطرنشان کرد: بدخواهان در تلاشند تا دستاوردهای اسلام و انقلاب را تحریف کنند و نتایج آن را بی اثر جلوه بدهند اما هنرمندان با استفاده از ابزار هنر می‌توانند با این هجمه ‌ها مقابله کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: با استفاده از هنر می توان چهره واقعی دشمنان را رسوا کرد و نقاب آنها را از چهره برداشت.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هنر انقلابی هنر تبیین‌گر است، اظهار داشت: اسلام ناب در مکتب تشییع با اسلامی که حکام وابسته نشان می‌دهد متفاوت است و این هنر کیفی است که توان به ظهور رساندن اسلام ناب را دارد.

 

حجت ‌الاسلام نکونام تصریح کرد: سلامت فکری، اخلاقی و دوری از گرایش‌ های حزبی و گروهی از دیگر شاخصه‌ های هنر انقلابی است و هنرمندان می‌توانند در این زمینه اثرگذار باشند.

 

کد خبر 1165031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha